در حال ایجاد تغییراتی مختصر

۱۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

اپ استور بوشهر روید افتتاح شد!

از این پس میتوانید اپلیکیشن های اندروید را دانلود و نصب کنید از خلیج روید  فروشگاه اختصاصی وبسایت رسمی بوشهر روید

خلیج روید را درگوگل سرچ کنید دقت کنید که بالای صفحه نوشته شده باشد فروشگاه رسمی بوشهر روید

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم بوشهر روید
جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ق.ظ تیم بوشهر روید
دانلود نسخه جدید نقطه خط فقط در بوشهر روید با لینک مستقیم

دانلود نسخه جدید نقطه خط فقط در بوشهر روید با لینک مستقیم

توضیح

به زودی نسخه جدید بازی با امکانات جدید در دسترس عزیزان خواهد بود.
لطفا با مراجعه به سایت جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران به بازی نقطه خط رأی دهید:

نکته مهم برای به روزرسانی
در ابتدا لازم است از تمامی عزیزانی که با ارسال نظرات خود از این بازی حمایت کردند سپاسگزاری کنم. لطف دوستان بیش از حد انتظار بنده بود و حقیقتاً من را شرمنده خود کردند. امیدوارم در نگارش جدید به اکثر نیازهای دوستان پاسخ داده باشم.
لطفاً توجه داشته باشید متاسفانه به دلیل یک اشتباه در ارسال نگارش پیشین، استثنائاً در این نگارش پیش از نصب فایل جدید لازم است نگارش پیشین را حذف و سپس نسبت به نصب آخرین فایل اقدام فرمایید. بدیهی است با این کار نتایج ثبت شده تا این لحظه حذف می گردند. بابت این رخداد عذرخواهی بنده را بپذیرید. مطمئن باشید از این پس دیگر این اشتباه تکرار نخواهد شد.
در نگارش 1.2 تغییرات و قابلیت های ریز و درشتی اعمال گردیده که مهمترین آن ها بهبود حساسیت لمس صفحه جهت رسم خطوط، امکان بازی دو نفره با بلوتوث، مشخص نمودن آخرین خط کشیده شده و قابلیت قطع و وصل صدا می باشد.
امیدوارم بتوانم در آینده ای نه چندان دور قابلیت بازی آنلاین را نیز به این بازی اضافه کنم.

پ.ن: متاسفانه در بعضی از سایت ها این بازی که کاملا به صورت رایگان در اختیار دوستان قرار گرفته است را با قیمت های مختلف به فروش می رسانند!!! به همین دلیل در صفحه اولیه بازی عبارت «کاملا رایگان» اضافه شده است. بدیهی است که بیان این عبارت به معنی محدودیت در قابلیت ها و دفعات اجرای بازی نمی باشد.

ادامه مطلب...
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم بوشهر روید

دانلود Udemy How to Build a Membership Site in WordPress in 24 Hours - آموزش ساخت وب سایت کاربر محور با وردپرس

دانلود Udemy How to Build a Membership Site in WordPress in 24 Hours - آموزش ساخت وب سایت کاربر محور با وردپرس

حتماً تا به حال در گشت و گذارهای اینترنتی خود کلمه ی "وردپرس" را دیده اید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای سایت ها و وبلاگ ها می باشد. با یک مثال ساده شما را با مفهوم "وردپرس" آشنا می کنیم. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که محتوای سایت هایی که در اینترنت مشاهده می کنید، به چه صورت مدیریت می شوند؟ فرض کنید یک سایت خبری که حداقل روزی یک بار اخبار جدیدی در آن منتشر می شود، محتوای زیادی خواهد داشت. مدیر این سایت خبری، چگونه این همه محتوا را نگهداری و مدیریت خواهد کرد؟ یکی از راه ها، استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است، که بصورت رایگان در وب وجود دارد. 
در دوره آموزشی Udemy How to Build a Membership Site in WordPress in 24 Hours با ساتفاده از وردپرس به طراحی وب سایتی می پردازید که کاربر محور باشد. کاربر محور بودن یعنی کاربران در سایت عضو شوند و از امکانات و قابلیت های مختلف استفاده کنند.

سرفصل های دوره آموزشی Udemy How to Build a Membership Site in WordPress in 24 Hours:
- بخش 1: مقدمه
- بخش 2: بیت و قطعات یک وب سایت کاربر محور
- بخش 3: آماده سازی وب سایت کاربر محور
- بخش 4: پیکربندی گزینه های پرداخت و اطلاعات
- بخش 5: محدودیت محتوا
- بخش 6: پیکربندی دانلود فایل
- بخش 7: محدود کردن دسترسی بر اساس قابلیت های سفارشی
- بخش 8: ورود به سیستم / صفحه خوش آمد
- بخش 9: طراحی یک نمونه واقعی
- بخش 10: افزودنیهای پیشنهاد شده 
Udemy How to Build a Membership Site in WordPress in 24 Hours Screenshot 1 Udemy How to Build a Membership Site in WordPress in 24 Hours Screenshot 2 Udemy How to Build a Membership Site in WordPress in 24 Hours Screenshot 3 Udemy How to Build a Membership Site in WordPress in 24 Hours Screenshot 4

ادامه مطلب...
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم بوشهر روید

گرافیک بازی FIFA 17 نمایان شد! اولین تریلر رسمی +تاریخ انتشار FIFA 17 + ویدیو/تصویر

FIFA-17-Announced

به گزارش اختصاصی دیتالینک،ظاهرا الکترونیک آرتز امسال زودتر از سال گذشته دست به تبلیغات برای سری بازی ورزشی خود یعنی FIFA زده است،همانطور که در اخبار و این تریلر کوتاه مشخص است،اولین زوم این شرکت بر روی موتور گرافیکی جدید این بازی یعنی موتور گرافیکی Frostbite برای FIFA 17 است.موتور گرافیکی که در بازی Battlefield از آن استفاده شده است.

8ZWs3GsEfEu3eSCC4N9vXS-1200-80
هرچنداین تریلر لحظاتی کوتاه را از بازی نشان می دهد، اما در آن نکاتی به طور قابل توجهی وجود دارد که می توان به نورپردازی گرافیکی بهتر و واقعی تر شدن چهره بازیکن ها اشاره کرد.

در ابتدا تریلر گوینده می گوید مردم می گویند فوتبال هیچوقت تغییری نمی کند و سپس پس از لحظاتی نمایش کوتاه از پیشرفت سری بازی FIFA از FIFA1995 تا کنون، می گوید نظر ما متفاوت است و بعد نمایش حضور از ادن هازارد، مارکو رویس و جیمز رودریگز و …

ادامه مطلب...
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم بوشهر روید

بازی PES 2016 را آنلاین بازی کنید+دانلود کرک آنلاین+آموزش

PES-ONLINE-CRACK-PES-2016-NEWS

به گزارش اختصاصی دیتالینک،درحالی که کمتر از ۲ ماه از انتشار بازی PES 2016 می گذرد،هم اکنون کرک آنلاین PES 2016 بسادگی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این درحالی است که چندی پیش کرک آنلاینی منتشر شده بود اما به دلیل مشکلات SAVE نشدن بازی آنچنان در فضای مجازی مورد استقبال قرار نگرفت اما به هرحال هم اکنون کرک آنلاین و بدون مشکل PES 2016 در دسترس است و دیتالینک این کرک را همراه با آموزش برای مخاطبین عزیز خود منتشر کرده است.

بازی آنلاین PES 2016 آنچنان حجم ترافیک مصرفی اینترنت ندارد،اما نیازمند یک اینترنت خوب و بدون قطعی لااقل در طول بازی است.همچنین کرک حجم بالایی ندارد و تنها ۱۱ مگابایت و ۶۰۰ کیلوبایت از ترافیک شما را مصرف می کند البته اگر استیم را در سیستم خود نصب کرده باشید.در غیر اینصورت باید استیم را نیز دانلود و نصب کنید.

نکته:اگر نیاز به آموزشی جامع  گام به گام بصورت تصویری برای نصب بازی و کرک PES 2016 را دارید >اینجا را کلیک< کنید.

به سراغ کرک آنلاین PES 2016 و آموزش ساده کرک می رویم:

۱- در ابتدا بازی را نصب کنید.

۲- کرک را دانلود کرده ،پس از خارج کردن از حالت فشرده،تمامی محتویات داخل فایل کرک را در محل نصب بازی کپی کنید.

۳- استیم را اگر در نصب نکرده اید دانلود و نصب کنید.گفتنی است پس از دانلود استیم و بعد از نصب،در هنگام شروع این برنامه استیم آپدیت می شود و اجازه دهید آپدید شود؛این مرحله مقداری زمان بر است (حدود ۱۷۰ مگابایت برای آپدیت دانلود می کند)

۴-اگر اکانت استیم دارید وارد شوید در غیر اینصورت یک اکانت بسازید،ساخت اکانت ساده است.

۵-بعد از اجرا شدن استیم.در منو بالا games را انتخاب و گزینه add a non-steam game را انتخاب کرده،سپس Pro Evolution Soccer 2016 را در میان لیست پیدا کرده و به استیم اضافه کنید.

۶-بازی را play کنید و لذت ببرید!

دانلود کرک آنلاین PES 2016 برای دیتاپک ۱ با حجم ۱۱ مگابایت و

ادامه مطلب...
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم بوشهر روید